mandag den 22. februar 2010

Laboratorieglas, lampe...

brødskærer, Gruk samling og kageudstikkere var gårsdagens loppefund. Line spurgte mig i sidste uge om ikke, vi skulle på loppemarked i Bella Centret og jo det skulle vi da. Det var godt nok lang tid siden, jeg sidst har været ude og prutte om priser på gamle ting, men hyggeligt det var det! Egentlig gik jeg ikke efter noget bestemt, men som farmaceutstuderende (lidt endnu), så drages jeg mod alt hvad der minder om laboratorieglas, apotekerglas/-krukker og lignende. Så hurtigt blev der købt både erlenmeyer kolber, en lille flaske og målekolber. Brødskæreren havde jeg helt glemt, at jeg faktisk har været på udkig efter i flere år, så da jeg så den og samtidig huskede at kæresten faktisk også syntes, at den er en god ide, slog jeg til. Lampen trænger til en kærlig hånd, men vi mangler faktisk en lampe over spisebordet og med denne kan jeg få lov at gøre den til min. Gruk samlingen tænker jeg kan bruges i små rammer, men nu må vi se. Og kageudstikkere - ja, det kan man jo altid bruge. Billeder må blive en dag hvor mit kamera virker igen (eller et nyt er købt).

1 kommentar:

  1. Ja, det var en god dag, og vi blev da meget gode til det der prutteri :-) Glæder mig til at se hvad du får ud af lampen!

    SvarSlet