fredag den 23. april 2010

Selvforkælelse og gråt hår

Ahhh fredagsfri med selvforkælelse på programmet. Fra morgenstunden gik turen (liiige efter en latte og croissant) til frisøren, hvor håret blev gjort sommerklart med endnu flere lyse striber, et god tag i længden og "flytning" af min skilning. Imens min søde frisør lagde striber, opdagede vi flere og flere glimtende sølvfarvede hår!?! En ting er de fine linje ved øjnene, men grå hår i en alder af 26? Min frisør tog det dog med et smil og sagde "dem dækker vi bare". Hmmm skal da helt sikkert ikke være mørkhåret - nogensinde! Udover det nye hår blev det også til en hårkur, som min frisør insisterer på er vigtig for mit hår, lidt nyt tøj og gavekøb til kærestens kusine. Jeg styrede min enorme trang til at købe de vidunderlige Grand Cru flødeboller fra Summerbird (og jeg ved jeg kommer til at fortryde det på søndag, når jeg sidder med en god kop kaffe) og skyndte mig i stedet ned til metroen.

1 kommentar:

  1. nææ, hvor ser det fint ud. Vil også ha' page! Glæder mig til at se det.

    SvarSlet