mandag den 23. august 2010

WOW

I fredags forsvarede vi vores speciale og kunne efter 6 års studier kalde os farmaceuter. Vi havde planlagt dagen, så vores familier og venner var med under hele forsvaret og kunne fejre det sammen med os bagefter. Og hold da op vi blev fejret! Det var overvældende hvor mange, der havde valgt at bruge deres eftermiddag på at høre om vores speciale, og endnu mere overvældende hvor begavet vi blev i form af gaver og blomster. Jeg har da set frem til dagen, men nok mest for at få karakteren for vores lille hjertebarn og jeg havde aldrig overvejet hvor stor en dag det ville blive. Den slog alle tidligere store dage i mit liv og var bare helt igennem fantastisk på trods af at vi måtte ”nøjes” med et 10-tal. Nu er studietiden forbi og den virkelige verden begynder. Det går nok lige et par uger før jeg helt fatter det og hvor kommer jeg så til at savne studietiden - ikke mindst at se Line dagligt som vi har gjort det sidste år.

De næste par dage vil jeg bruge på at slappe af i sommerhus med kæresten, inden weekenden byder på overrækkelse af eksamensbevis og dimittend fest.

Og det bliver igen et indlæg uden billeder, da jeg endnu ikke har set nogle fra dagen.

1 kommentar:

  1. ja det bliver lidt underligt ikke at skulle se hverdag, men så må vi bare være gode til at mødes! Bliver også lidt lettere når du flytter.

    SvarSlet