tirsdag den 10. august 2010

Haremsbukser

For halvanden uge siden fik jeg endelig syet de bukser jeg købte stof til for laaang tid siden. Modellen blev Lis' haremsbuks, da de er så dejlig nemme at gå til. Egentlig synes jeg resultatet erblevet en anelse for poset, men de skønne at have på. I dag havde jeg dem på i Fakta og udenfor råber en dame til mig og spørg hvor jeg har købt dem (så blir man lidt smigret). Da jeg sagde, at jeg selv havde syet dem spurgte hun straks om hun kunne købe et par af mig. Lidt befippet fik jeg sagt desværre. At jeg ikke vil sælge skyldes dels at mønsteret jo ikke er mit eget og fordi jeg ikke selv synes jeg er helt god nok til at tage betaling for mine sy-sysler - pasformen er ikke altid helt perfekt og jeg er til tider liiidt doven med mine afslutninger.

Men her er resultatet altså. Stoffet er en helt almindelig småblomstret bomuld fra Stof og Stil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar