søndag den 9. maj 2010

Mere tid, tak!

Tiden går alt alt for stærkt i disse dag, der jo nok nærmere er uger. Endnu en weekend lakker mod enden og endda en af dem med tre dage (dog afbrudt af den 10. arbejdslørdag i træk). Alt for mange aftaler, der jo i bund og grund er rigtig hyggelige, men bare går lidt ud over det der kærestetid. Specialet spidser til med nyligt indlagt fremlæggelse af resultater OG løsninger på disse, om under en måned. Er begyndt at glemme de der ting jeg fik sagt ja til for flere måneder siden og irriterer mig over dem når tiden oprinder. Benhård planlægning og det der med, at lære at sige nej (som jeg jo udmærket ved jeg skal) må være på programmet de næste par uger. Lige for tiden kredser tankerne, udover om specialet, på udarbejdelse af CV og jobansøgning. Hvor er det bare så meget svære end at skrive en ansøgning til et studiejob – nu gælder det jo for pokker!

På trods af manglende tid bød fredagens fridag på indkøb af den længe manglende forårsjakke og ny sadel med pind, samt kærestehygge uden hver sin bærbar på skødet hele aftenen.

Mors dag må jeg råde bod på når der er mere tid og ligeså med blog opdateringerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar