mandag den 17. maj 2010

Forårs overskud

Efter en weekend der bød på middag i gode venners lag, søvn, regn, kirkelig handling i form af bryllup, regn, søvn, regn, kirkelig handling i form af dåb, regn, dejlig mad, regn og søvn, synes jeg faktisk, at jeg har ret meget overskud i dag. Efter en meget produktiv dag med specialet kom jeg hjem til en kæreste med endnu mere overskud. Efter aftensmaden, der bestod af hjemme varmrøget laks, vilde ris og salat, kørte vi en tur på havnen for at kigge på kærestens nye båd.
Vejret var helt fantastisk og båden også rigtig fin, så nu glæder jeg mig til at komme på vandet om et par måneder, når den er sejlklar. Nå ja, jeg nåede da også lige at røre dej til koldthævede boller - denne gang med opskrift fra Frk. Garsdal indeholdende alt godt fra køkkenskabene inkl. rosiner og kokos.

Dejlig dejligt dejligt med overskud til andet en speciale.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det billede bare smukt og fredfyldt ud:)

    SvarSlet
  2. Har sendt en besked til dig på min blog. Kh Line

    SvarSlet