søndag den 27. marts 2011

Gamle skruer

De sidste flyttekasse er ved at være pakket ud og alle de ting jeg har manglet i lang tid er endelig dukket op. Noget af det mere nørdet, men som jeg virkelig er glad for, er mine gamle fine skruer jeg har arvet fra min morfars snedkerværksted. Det er dem jeg bruger, når man kan se skruen og en skrue med torx kærv bare ikke er særlig pæn. Her er blandt andet de finest forniklede skruer med lige kærv og linsehovede - umulige at opdrive i butikkerne nu om dage. Og så er indpakningen altså også super old-school-lækker. Hmm ja, min opvækst på tømmerhandlen er vist ikke til at komme uden om.


I morgen har vi møde med arkitekten omkring planerne for huset. Vi har måtte kapitulere og tilkalde hjælp til at indrette førstesalen, så nu er vi spændt på hvad arkitekten har af idéer.

1 kommentar:

  1. Fine skruer skjelden vare idag!
    Bruk dem på noe smukt!

    Hilsen Smeden Arthur

    SvarSlet