mandag den 5. juli 2010

Roskilde

For mig er Roskilde først og fremmest min hjemby, men den sidste uge har jeg, sammen med godt 100.000 andre, været på Roskilde som i festival.
Fantastiske dage med skønt vejr, godt selskab og vilde koncerter. For andet år i træk var jeg heldig at få en tjans på apoteket på campingpladsen, hvilket vil sige alle vagter før musikken starter og lækker middag med drikkevare ad libitum i mediebyen - helt perfekt! Da jeg har sovet i min seng hver nat, betyder det også, at jeg har fået sovet længe hver dag og faktisk bare ladet fuldstændigt op. Så nu er jeg mere end klar til at tage den sidste måned af specialeskrivningen, der blot står på gennemlæsning med rettelser, samt tilføjelse af konklusion og perspektivering. Under festivalen fik jeg også lige underskrevet en kontrakt som apoteksfarmaceut på deltid fra 1. septemer til 31. marts, som jeg allerede i morgen starter stille og roligt op på. Livet er altså godt!

P.S. I år fik jeg endelig fingre i de lækre Roskilde Converse. Er de ikke lækre?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar